ظروف غذاخوری

چرا چینی زرین بهترین چینی ایران است ؟

چرا چینی زرین بهترین چینی ایران است ؟

چرا چینی زرین بهترین چینی ایران است ؟ 🍽️ 🤩 🥇

بهترین سرویس چینی غذاخوری واقعا کدام است؟ قصد خرید ظروف غذاخوری چینی رو دارید، موبایل خودتون رو باز می کنید و یه سرچ ساده تو اینترنت می کنید و دنیایی از ظروف چینی با مارک های متنوع رو می بینید ! خیلی مردد میشید که واقعا کدوم مارک به درد من می خوره و اصلا بهترین مارک ظروف غذاخوری چینی کدوم هست؟ با ما همراه باشید تا با بهترین چینی ایران یعنی چینی زرین آشنا تون کنیم.

قبل از خواندن این مقاله باید بگم، شاید هیچ کدوم از طرح های تولیدی چینی زرین پسند شما نباشه که این مسئله کاملا سلیقه ای هست و یک مسئله کاملا عادی است. دلایل آورده شده در این مقاله بیشتر بر جنبه های عمومی و کیفیتی یک سرویس چینی خوب پرداخته است.

سرویس چینی زرین طرح سمرقند
سرویس چینی زرین طرح سمرقند

مزیت های خرید سرویس غذاخوری چینی زرین

لیست قیمت چینی زرین

شما کمتر شرکت تولید ظروف غذاخوری در ایران رو می بینید که قیمت مصرف کننده و روشنی داشته باشند. چینی زرین تنها چینی ایران است که شما با آگاهی از نام طرح و درجه کیفیت محصول، می توانید به قیمت آن در سراسر ایران پی ببرید. از این جهت برای بعضی از فروشنده ها که به سود بالاتری فکر می کنند چندان جذابیت فروش ندارد! بدست آوردن لیست قیمت چینی زرین برای اکثر افراد کاری راحت است. در صورتی که شرکت های دیگر چنین امکانی را برای مشتری فراهم نکرده اند و این مسئله رو می توان به یکی از دلایل حمایت از حقوق مصرف کننده در چینی زرین دونست.

بسته بندی بی نظیر چینی زرین

جمله معروفی هست که میگه ” یک کالای خوب رو از روی بسته بندیش هم میشه تشخیص داد “ 😎 به عنوان یک فروشنده با سابقه میگم خدمت تون که چقدر این جمله درست هست. شرکت های بزرگ ظروف چینی در ایران گاهی محصولی تولید می کنند که با وجود قیمت های بسیار بالا، از بسته بندی مناسب برخوردار نیست. این بسیار مایه تاسف هست که این شرکت ها برای کالا، شرکت خودشون و همچنین مشتری ارزشی قائل نیستن یا حداقل به این مسئله هیچ موقع فکر نکردن ! 🤔

یک کالا هر چقدر هم با کیفیت باشه اگه از بسته بندی خوبی برخوردار نباشه در هنگام خرید و جابه جایی ها سریعا دچار صدمه و آسیب خواهد شد. بسیاری از خریداران به دلیل جابجایی های زیاد در طول زندگی شون خیلی از قطعات سرویسهای غذاخوری رو از دست می دهند، اون هم فقط به دلیل نداشتن یک بسته بندی اولیه مناسب !

کافیه فقط یکبار یکی از محصولات چینی زرین رو خرید کرده باشید تا متوجه اهمیتی که این شرکت به بسته بندی محصولات خودش میده ، بشید.
قطعات مثل یک پازل دقیقا در جای خودش محکم و ایمن 💪 بسته بندی میشن
خرید از فروشگاه های اینترنتی از دیگر زمانهایی است که اهمیت بسته بندی بیشتر مشخص می شود. بسته بندی قوی ریسک خرید اینترنتی رو بسیار کاهش میده  و فروشنده ها با حداقل محکم کاری، بسته شما را ارسال می کنند، در صورتی که برند های دیگر نیازمند هزینه بسته بندی بالایی برای فروشنده هاست که کمتر فروشگاهی رو میبینید که حاضر به پرداخت این هزینه باشد.

درجه بندی دقیق چینی زرین

تجربه فروش ما از 10 برند تولید کننده سرویس غذاخوری چینی به ما این آگاهی رو داده که تنها شرکتی که می توان به درجه بندی آن تا حدود 90 درصد اطمینان داشت، چینی زرین ایران است. بسیاری از ایرادات موجود در سرویس های درجه سه چینی زرین به عنوان درجه یک در شرکت های دیگر بسته بندی می شوند! 😐 که می توان دلیل آن را دستگاه های به روزتر و مجهزتر عنوان کرد که در مقایسه با دیگر شرکت ها قطعات ایراد دار کمتری تولید می گردد.

آرم قرمز نشان دهنده درجه سه
آرم قرمز نشان دهنده درجه سه
آرم سبز نشان دهنده درجه یک یا عالی
آرم سبز نشان دهنده درجه یک یا عالی

معرفی محصول با تصاویر با کیفیت

پس از تولید یک کالای با کیفیت، قدم بعدی معرفی آن محصول به خریداران است. متاسفانه خیلی از شرکت ها با وجود تولید طرح های زیبا، زحمت عکس برداری از محصول را به خود ندادند و فروشندگان، خود با امکانات اولیه به عکس برداری از محصولات می پردازند! که در اکثر مواقع از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست. اما چینی زرین به محض تولید یک کالا تصاویر عالی از محصول گرفته و آنرا در شبکه های اجتماعی و سایت رسمی خود منتشر می کند. این مسئله برای افرادی که قصد خرید سرویس چینی به صورت غیر حضوری دارند بسیار مسئله مهمی است.

سرویس چینی زرین طرح رزگاردن
سرویس چینی زرین طرح رزگاردن

وب سایت و شبکه اجتماعی قوی چینی زرین

چینی زرین ایران در اینستاگرام بیش از 800 هزار دنبال کننده دارد که این نشان از موفقیت و درک بالای مدیران این شرکت از قدرت فضای مجازی در معرفی محصولات خودشان دارد. در صورتی که با مقایسه پیج های شرکت های رقیب کاملا به این مسئله پی خواهید برد که دیگر شرکت ها انرژی و اعتقادی به فروش و حتی معرفی محصول از این طریق ندارند و بیشتر تلاش شون عملا فروش به روش سنتی است. ما فروشندگان نیز برای تهیه محصول جدید، باید از نمایندگان آنها اطلاع پیدا کنیم تا خود شرکت ! آخه این درسته 😭

وب سایت قوی، پرسرعت و پویا چینی زرین در مقایسه با سایت های ابتدایی و قدیمی شرکت های رقیب، حرف زیادی برای گفتن دارد. شما در هر زمان به سایت چینی زرین مراجعه کنید، می توانید جدید ترین محصول تولید شده را همراه با قیمت و مشخصات دقیق مشاهده کنید. در صورتی که بسیاری از شرکت ها محصولات خوبی تولید کردند ولی اطلاعات دقیقی از آن به صورت رسمی از طرف شرکت منتشر نشده است.

خدمات پس از فروش عجیب چینی زرین

شما ظرف رو بکشن قطعه سالم از چینی زرین تحویل بگیر !

تمامی سرویس های غذاخوری چینی زرین بر روی خود برچسب مشخصاتی دارند که حاوی اطلاعاتی همچون نام طرح ، قالب ، درجه کیفیت ، تعداد قطعات داخل بسته بندی و تاریخ تولید می باشد. این برچسب دارای بارکد منحصر به فردی است که در صورتی که مشتری یک تا دو قطعه از سرویسش دچار شکست و آسیب دیدگی شد، با تماس با کارشناسان شرکت چینی زرین و ثبت گارانتی می تواند قطعات آسیب دیده را به صورت رایگان دریافت نماید. در هنگام ثبت گارانتی داشتن فاکتور الزامی است.
شما دیدید شرکت دیگه ای این کار رو بکنه ؟ ماکه ندیدیم 🤩🤩

نمونه برچسب مشخصات سرویس های غذاخوری چینی زرین
نمونه برچسب مشخصات سرویس های غذاخوری چینی زرین

از دیگر مزیت های چینی زرین تولید بالاست. برای شما هم حتما پیش اومده که هنگام خرید پیش خودتون گفتید یه سرویس 12 نفره برام کافیه ولی بعد از چند ماه نظرتون تغییر کرده و یا اصلا قطعاتی از سرویس تون آسیب دیدن یا حتی گم شدند. خوب اینجاست که تفاوت روشن میشه و شما اگه نتونید سرویس تون رو تکمیل کنید، مجبور هستید کل سرویس تون رو تغییر بدید! که مطمئنا هزینه بالایی باید پرداخت کنید. خرید سرویس های تکمیلی در چینی زرین بسیار کار ساده ای هست و شما از فروشگاه های مختلف می تونید طرح مورد نظرتون رو پیدا کنید. ولی در دیگر شرکت های تولید ظروف چینی پیدا کردن طرح مورد نظر کاری بسیار مشکل و یا حتی غیر ممکن است !

چینی زرین بخریم یا نخریم ؟ 🤔

اگه طرح های تولیدی چینی زرین مورد پسند تون هست در خریدش شک نکنید! 😎
چون بقیه فاکتور های یک چینی خوب رو زرین به صورت یکجا براتون خواهد داشت. اما اگه طرح مورد نظرتون رو پیدا نکردید خوب چاره ای جز خرید از برندهای دیگه ندارید!
در پایان باید این نکته رو هم خدمت شما عرض کنیم که نظرات بالا بر اساس تجربه خرید و فروش چندین ساله ما از 10 شرکت بزرگ تولید ظروف غذاخوری چینی در ایران است. حتما و قطعا هر شرکت مزیت ها و معایت به خود را دارند که سعی میشه در آینده در مقالات جداگانه ای به اونها پرداخته بشه تا شما مشتریان گرامی با اطلاعات کامل تری نسبت به خرید اقدام کنید از هر فروشگاهی هم که دل تون  می خواد 🥰 😘

محصولات سری اس چینی زرین
محصولات سری اس چینی زرین

1 دیدگاه در “چرا چینی زرین بهترین چینی ایران است ؟

  1. زهرا مدنی گفت:

    چینی زرین فوق العادس واقعا ❤️❤️

دیدگاهتان را بنویسید