ظروف غذاخوری

تفاوت درجه یک و درجه عالی چینی زرین در چیست ؟

تفاوت درجه یک و درجه عالی چینی زرین در چیست ؟

تفاوت درجه یک و درجه عالی چینی زرین در چیست ؟ 🍽️

اگه قصد خرید چینی زرین رو داشته باشید حتما بعد از انتخاب طرح، با اصطلاحی به نام درجه بندی مواجه خواهید شد. درجه عالی ، یک و یا سه

کلیه محصولات چینی زرین اعم از درجه عالی ، درجه یک و درجه سه از لحاظ نوع مواد اولیه مصرفی و فرایند تولید یکسان هستند و چینی پس از تولید، توسط کارشناسان شرکت چینی زرین با حساسیت بالا بازبینی می شوند و از لحاظ ظاهری به سه درجه عالی ، یک و سه تقسیم بندی می گردند. پس تا همین جا باید به این نکته پی برده باشید که تفاوت چشمگیری بین درجه عالی و یک وجود ندارد و تشخیص این دو درجه از یکدیگر کاری بسیار مشکل و توسط کارشناسان تیزبین چینی زرین انجام می گیرد.

سرویس چینی زرین طرح پارادایز
سرویس چینی زرین طرح پارادایز

برچسب محصول مطمئن ترین راه برای تشخیص درجه کیفیت ✔️

تمامی مشخصات محصول از جمله کیفیت، بر روی برچسب محصولات چینی زرین وجود دارد و شما به راحتی می توانید از روی برچسب قرار داده شده بر روی آن درجه عالی یا یک بودن کالاتون رو تشخیص بدید. همچنین می توان با توجه تاریخ بسته بندی کالا و مارک زیر قطعات به درجه کیفیت آن پی برد.

قبل از آبان 1400 یا بعد از آبان 1400

نمونه برچسب مشخصات سرویس های غذاخوری چینی زرین
نمونه برچسب مشخصات سرویس های غذاخوری چینی زرین

نحوه تشخیص درجه کیفیت چینی زرین 1402

از آبان ماه سال 1400 مقرر شد رنگ مارک محصولات چینی زرین ایران یکسان سازی شده و تمامی آرم ها با رنگ سبز مشخص گردد و لذا رنگ مارک ها لزوما بیانگر درجه کیفی محصول نخواهد بود.
مشخصه ای که به تازگی در محصولات چینی زرین مشاهده می شود و احتمالا از این به بعد با این روش می توان درجه کیفی محصولات رو بدون برچسب روی بسته بندی تشخیص داد، وجود شماره یک ( یونانی ) در زیر آرم چینی زرین است که مشخص کننده درجه یک بودن آن و نبود این شماره بیانگر درجه عالی بودن محصول خواهد بود.

مارک پشت چینی زرین درجه یک
مارک پشت چینی زرین درجه یک

نحوه تشخیص محصولات تولید شده قبل از 1400

چینی زرین در سالیان گذشته چندین مرتبه نحوه مشخص نمودن درجه کیفیت محصولات راتغییر داده است. در گذشته مارک محصولات درجه عالی و یک با رنگ هایی متفاوت در پشت ظروف درج می گردید.به عنوان مثال محصولات تولید شده با آرم مشکی نمایانگر درجه عالی و رنگ سبز مشخص کننده درجه یک بوده است .

آرم قرمز نشان دهنده درجه سه
آرم قرمز نشان دهنده درجه سه
آرم سبز نشان دهنده درجه یک یا عالی
آرم سبز نشان دهنده درجه یک یا عالی
اطلاعیه چینی زرین برای تشخیص درجه کیفیت محصول
تفاوت درجه یک و درجه عالی چینی زرین

درجه عالی بخریم یا درجه یک ؟ 🤔 ✅

اگر دقت و حساسیت بسیار بالایی در مشاهده ظروف دارید به کارشناسان چینی زرین اعتماد کنید و با پرداخت 10 % هزینه بیشتر محصولات درجه عالی رو انتخاب کنید ولی اگر حساسیت بالایی نسبت موارد ذکر شده در شما نیست قطعا با خیال راحت و قیمت مناسب تر درجه یک رو انتخاب و خرید کنید.

 

درباره چینی زرین درجه 3

درجه سه به دلیل داشتن ایرادات جزئی همچون نقطه و پلیسه با قیمت بسیار مناسب تری در بازار عرضه می شود . این نکته را در نظر داشته باشید که سرویس های درجه سه چینی زرین نیز از کیفیت بالایی برخوردار هستند و همگی قابلیت گذاشتن داخل ماشین ظرفشویی و مایکروویو را دارا هستند . ایرادات موجود در سرویس های درجه سه یکی نیست و شما گاهی در یک سرویس فقط چند قطعه را با ایرادات چشمگیر مشاهده کنید و پیشنهاد ندهوم به شما با توجه به مشاهده از نزدیک بسیار زیاد سرویس های درجه سه ، این است که سرویس های درجه سه چینی زرین بسیار با کیفیت تر از درجه یک های شرکت های رقیب زرین هستند و یک انتخاب عالی برای سرویس های دم دستی و جایگزینی به مراتب بهتر از اپال ها به شمار می رود.

دیدگاهتان را بنویسید