ظروف پخت و پز

چرا قابلمه استیل بخریم ؟

چرا قابلمه استیل بخریم ؟

قابلمه استیل خوب است یا بد ؟

آشپز های حرفه ای معمولا به داشتن ابزار مناسب برای پخت و پز توجه بسیار زیادی می کنند. زیرا می دانند هر چند با وجود داشتن تجربیات زیاد و مهارت بالا نبود ابزار مناسب، آنها را از رسیدن به نتیجه ایده آل که یک غذای لذیذ و خوشمزه است دور می کند. یکی از این ابزار های دوست داشتنی قابلمه است. این یار همیشه همراه که  گاهی در روز چندین و و چند بار برای طبخ غذا از آن استفاده می کنیم و بدون وجود آن عملا پخت غذا غیر ممکن است. کیفیت بالا برای چنین ابزاری با این همه استفاده زیاد، بسیار حیاتی و مهم است.اینکه قابلمه گرانیتی بهتر است یا استیل، درباره آن در مقاله ای جداگانه خواهیم پرداخت. اما در اینجا بیاییم در رابطه با خوب و بد های قابلمه استیل حرف بزنیم.

سرویس قابلمه
سرویس قابلمه

مزیت های داشتن یک قابلمه استیل

دلایل و فواید زیادی می توان نام برد که قابلمه استیل بهترین قابلمه ای است که یک آشپز می تواند از آن استفاده کند !!

طعم غذا
ثابت نگه داشتن طعم غذا از اولین مزیت های داشتن یک قابلمه استیل اصل و با کیفیت است. در قابلمه و ماهیتابه های استیل هیچ گونه لایه ی محافظی که از چسبیدن غذا به کف ظروف جلوگیری کند وجود ندارد و همین امر باعث می شود غذا رنگ و بوی طبیعی خود را حفظ کند و هیچ گونه ماده شیمیایی وارد غذا نشود.

یک قابلمه فوق العاده بهداشتی
می توان بهداشتی ترین قابلمه را قابلمه استیل نام برد. نبود لایه نچسب و محافظ در کف قابلمه استیل، باعث میشود به راحتی تمیز شده و کوچکترین آلودگی در آن باقی نماند و نکته بسیار مهم اینکه تنها قابلمه ای که قابلیت قرارگیری در ماشین ظرفشویی را داراست،  قابلمه استیل است. مواد شوینده قوی و دمای بالا کوچکترین ته مانده های غذا را نیز در این ظروف از بین خواهند برد و شما همواره یک قابلمه تمیز و بدون ذره ای آلودگی خواهید داشت.

قابلمه استیل یک قابلمه مادام العمر
قابلمه و ماهیتابه استیل اصل با کیفیت دچار زنگ زدگی نمی شود کف آن در اثر کشیده شدن قاشق و اجسام تیز خراش بر نمی دارد و همچنین شکستنی نیست. با رعایت یک سری اصول اولیه نگهداری، می توان از یک قابلمه و یا ماهیتابه استیل به مدت های طولانی استفاده کرد.

مقرون به صرفه
به دلیل دوام ظروف استیل، خرید چنین ظروفی یک سرمایه مادام العمر است .ظروف استیل را می توان سالها مانند روز اول نگهداری کرد.

ظاهری همیشه جذاب
می توان قابلمه های استیل را جز معدود قابلمه هایی دانست که در طول زمان همواره زیبایی و اصالت خود حفظ کرده اند و ظاهری همه پسند را دارا هستند. به قول معروف قابلمه های استیل هیچ گاه از مد نمی افتد و همواره به عنوان قابلمه ای زیبا و به روز شناخته می شود.

نگهداری آسان
حداقل اقدامات نگهداری از یک قابلمه را اگر شما برای قابلمه های استیل بکار ببرید می توانید سالیان سال از آن استفاده کنید به همین جهت می توان گفت قابلمه و ماهیتابه های استیل نگهداری آسان تری نسبت به دیگر ظروف دارند.

بهترین مارک قابلمه استیل در بازار کدام است ؟

قابلمه و ماهیتابه های استیل با برند های فراوانی در بازار موجود است که می توان آنها را در سه دسته تقسیم بندی کرد :

قابلمه استیل ایرانی خوب
مقایسه قابلمه های استیل موجود در بازار
مقایسه قابلمه های استیل موجود در بازار

پیشنهاد ندهوم به شما این است اگر قصد خرید قابلمه استیل با برند های اصلی وارداتی را دارید، حتما این مسئله را نیز در نظر داشته باشید که با وجود بسته بودن مرز های ایران پیدا کردن برند های قابلمه استیل اصل، در حال حاضر بسیار مشکل و گاهی با قیمت های بسیار بالا همراه خواهد بود. پس همواره از خرید این محصولات از مکان های معتبر که آشنایی و اعتماد کافی به فروشنده آن دارید اطمینان حاصل کنید. وجود اجناس قاچاق با نام های معتبر در بازار لوازم آشپزخانه بیداد می کند و همین امر باعث گردیده خیلی از مشتریان اجناس فیک و تقلبی را به جای اصل خریداری کرده و دچار ضرر های مالی شوند.
خوب اگر بودجه کافی برای خرید برند های اصلی که در حال حاضر با قیمت های چندین برابری فروخته می شوند را ندارید و از خرید برند های خارجی فیک هم گذر کردید یه پیشنهاد جایگزین خوب خواهید داشت که آن خرید محصولات با کیفیت برند های داخلی است.خوشبختابه شرکت های بسیار زیادی در ایران قابلمه استیل تولید می کنند، که می توان با خیال راحت آنها را خریداری کرد.

قابلمه تک استیل یونیک

یکی از این برند های خوشنام در بازار لوازم آشپزخانه ایران یونیک است. اگر به دنبال یک قابلمه استیل ایرانی خوب می گردید، شرکت یونیک جز بهترین هاست. شرکت یونیک تا قبل از بسته شدن مرز های ایران به روی واردات، به طور رسمی قابلمه های استیل خود را از کشور ترکیه وارد می کرد، که پس از ممنوع شدن واردات لوازم آشپزخانه، اقدام به تولید قابلمه استیل اصل در داخل ایران کرده است. حساسیت بسیار بالای مدیران این شرکت بر روی کیفیت محصولات، باعث شده ما فروشندگان لوازم خانه و آشپزخانه با خیال راحت و اطمینان کامل به فروش این محصولات بپردازیم. قیمت قابلمه استیل تک یونیک با توجه به سایز بندی آن متفاوت است.

 

قابلمه تک پارس استیل

از دیگر برند های معتبر تولید قابلمه استیل خوب ایرانی، می توان شرکت پارس استیل را معرفی نمود.  شرکت پارس استیل از سال ۱۳۶۳ در حاشیه کویر و و از شهرستان یزد پا به عرصه تولید، نهاده است. پارس استیل عنوان اولین تولید کننده ظروف پخت و پز تمام استیل در ایران را با خود یدک می کشد. تمامی محصولات این شرکت از بهترین نوع استیل ساخته شده و سالم ترین و تمیز ترین نوع پخت را فراهم می کند. این شرکت هم اکنون بیش از ۳۵ نوع ظروف استیل تولید می کند. محصولات این واحد شامل انواع دیگ زودپز ،سرویس قابلمه، قابلمه و ماهیتابه تکی، و ست کتری،قوری و شیرجوش می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید